To skoro vypadá, že bych na komentování reklam potřeboval samostatnou rubriku. Po Aquababes mě zaujala další, tentokrát ta na Kofolu.
Velkou výhodou pro člověka, kterému jsou vesměs šumák venkovní teploty (já) je fakt, že 99% lidí kolem něj trpí jako zvíře a v hlavě mají stejné téma - teplo.
Dneska pojem společenské tabu už prakticky neexistuje. Zatímco před deseti lety ještě v pořadu TABU byli diváci televize Nova vyděšení z gayů, transvestitů a footfetishistů, dneska už všichni víme všechno o vaginálních mykózách, metrosexuálech (kteří už prý mizí) a mokrém orgasmu. ALE je jedno téma, kterým se vyhýbají netové magazíny i všechny ostatní média (asi) a nakousnou ho jen občas - většinou ve spojitosti s reklamou na laserovou depilaci chloupků. A to je ženský knír.
Musím se přiznat, že o Láďovi Hruškovi jsem neslyšel, dokud jsem o něm nečetl na 1000hejtů. Ano, věděl jsem, že byl samozvaným potravinovým inspektorem, ale to mi přišlo jako bohulibá činnost - a nutno podotknout, že přinesla ovoce, protože dlouho dobu jste v TESCO nepotkali shnilý rajče.